czwartek, 2 stycznia 2020

Dane kontaktowe

Adres do WER Zabrze: 

Centrum Poczty - Węzeł Ekspedycyjno - Rozdzielczy Zabrze
ul. Macieja Mielżyńskiego 5
41-850 Zabrze


Numery telefonu:

Informacje dotyczące przesyłek: 32 370-55-30; 32 370-55-28

Oddział Celny Pocztowy w Zabrzu tel.
+48 32 370 53 40 - Oddział celny
+48 32 370 53 42 - Kierownik oddziału
+48 32 370 53 43 - Kierownik zmiany
+48 32 370 53 41 - Rejestracja zgłoszeń celnych

Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek; 7:00-15:00

 

Adres e-mail

werzabrze.doz @katowice.poczta-polska.pl

Na mapie:
Zobacz pełny ekran

161 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Dokładnie, zgadzam się z tą opinią. Nie idzie się dodzwonić na żaden z podanych nr. W dodatku paczka priorytetowa krąży pod miejsce docelowe 3 krotnie i wyraca do Zabrza. Porażka

      Usuń
  2. Dlaczego olewacie ludzi ? Nieodbieracie telefonów i nieodpisujecie na maile .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje najpierw przeszukuja paczki a potem dostarczaja niejedne filmiki byly udostepiane na necie

      Usuń
    2. Dokładnie ,to jest skandal .4 dni temu paczka nadana na Warszawe stoi u was na rozdzielni.!!!!!!!!

      Usuń
    3. Co wy pieprzycie tam nie ma czasu po dupie się podrapac a kto by miał czas grzebać po paczkach czy listach zapraszam do pracy tam to odechce ci się głupot wypisywanie jak 15 20 km zrobisz to masz dość już pozdrawiam

      Usuń
    4. Trochę bujasz
      Miesiąc czekałam na paczkę z Ukrainy wysłaną ekspresem(poczta ems) i była otwierana,i porozdzierane papiery wewnątrz i..qwa 8,50zł clo.. wartość w dniu wysyłki 30$,w dniu odbioru 0$a powinien być zwrot dla mnie
      Wysłane 1,96kg dotarło 1,7.. gdzie reszta,?

      Usuń
  3. Przypominam, że ta strona nie należy do WER Zabrze ale powstała, żeby zebrać informacje i podyskutować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja paczka wisi w wer zabrze od 24.06 a jutro jest 04.07 ciekawe czy jakaś siła ją pchnie dalej . brak słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie to samo.

      Usuń
    2. moja wisi od 10.07 i jeździ sobie między WER ZABRZE - WER LUBLIN - WER ZABRZE juz 3 tygodnie....

      Usuń
    3. Mam pytanie czy przesyłka w końcu dotarła? Bo moja malutka przesyłka krąży już od 27.08.21r też na trasie WER lublin - WER Zabrze. To jakaś porażka. Powinno się ich jakoś ukarać za tą opieszałość. Moja przesyłka warta 57 funtów.

      Usuń
    4. Moja nadana 16 lipca do tej pory lezy w zabrzu I zero odzewu z ich strony.

      Usuń
    5. Moja leży w Zabrzu od 14.09.2021, a mamy już 10.10.2021. Nikt nie odbiera telefonu, to są jakieś jaja. A paczka była priorytetowa.

      Usuń
  5. Na tej stronie jest informacja : Numery telefonu:
    Informacje dotyczące przesyłek: 32 370-55-30; 32 370-55-28 . Na jednym numerze telefonu 32/3705530 nikt nie odbiera . Na drugim 32/3705528 ciągle komunikat : abonent czasowo niedostępny . Po prostu mają nas wszystkich w d...pie . Udało mi się dodzwonić do Oddziału celnego na nr tel. 32 370 53 40 . Gościu powiedział mi że u nich nie ma mojej przesyłki . Być może leży na poczcie Wer Zabrze . Z kolei na pocztę Wer Zabrze nie ma najmniejszej szansy dodzwonienia się .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest jeszcze jeden numer podobno 32 370 55 27 ale pod ten numer też nie da się dodzwonić więc nie wiem po co oni w ogóle podają nr telefonów jak nikt nie potrafi odebrać . Wydaje mi się że oni sami nie wiedzą co się tam dzieje i co robią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedzą, wiedzą ! Tylko przecież celnik nie powie nam bezpośrednio że strajkuje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. Jest jeszcze inny nr. telefonu , gdzie w końcu udało mi się dodzwonić - 32 370 53 00 ! Ponoć w środę , napóźniej w czwartek ma się całkowicie ruszyć . Niby to już jest końcówka tego zastoju bo celnicy skończyli strajk jakiś tydzień temu ! Zostało im zaległych ok. 7tys. przesyłek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Mam pytanie ile Pan potrzebował czasu aby się dodzwonić?
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ja właśnie wysłałem im maila z informacją o napisaniu skargi do UOKiK. Nie będę pozwalał, żeby mi ta "pani" spod numeru z końcówką 28 notorycznie rozłączała rozmowę. Jeśli nie odpiszą i nie zrobią czegoś z tym problemem - wyślę tę skargę. Ja rozumiem strajk celników, rozumiem nawet trzymanie mojej paczki na terenie Polski od prawie 20 dni. Ale odkładanie słuchawki, gdy dzwonię na infolinię - szczyt bezczelności. Jeśli ktoś dysponuje nazwiskiem tej osoby, proszę dać znać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przesyłka jest w Polsce od 23 dni! W WER Zabrze od 12 dni, wysłany mail z zapytaniem został zignorowany, od rana wydzwaniam na wszelkie numery- zajęte lub nie odpowiadają. Kpią sobie z nas i ze swoich obowiązków!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Zamówienie poszło 8.06, od 16.06 paczka była WER Warszawa a of 25.06 paczka leży w Zabrzu. Jeszcze nie miałem takiego przypadku żeby przesyłki dłużej leżały w Polsce niż szły z zagranicy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A paczek z Chin i okolic w ostatnich 2-3 latach zamówiłem jakieś 300sztuk więc o czym mówię :P

      Usuń
  12. Moja paczka też leży od 25.06, poczta zwala na celników, Ci znów, że oni nie zatrzymali paczki.Nikt nie jest w stanie powiedzieć mi co się z nią dzieje i kiedy jej mogę się spodziewać. Bajzel słowem i jeszcze strajkują.Za co my im płacimy?

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu po dziesięciu dniach coś ruszyło !
    Nadejście przesyłki 2016-06-24 05:34 WER Zabrze
    Zatrzymanie przez urząd celny 2016-07-04 13:21 International Postal System
    Zwolnienie przesyłki przez urząd celny 2016-07-04 13:22 International Postal System

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak u mnie też się ruszyło i dzisiaj otrzymałem przesyłkę ale tak długo jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie od 25.06 sobie leży w Zabrzu i ani drgnie. Wcześniej 10 dni w Wer Warszawa. Jeszcze trochę i paczka tam rodzinę założy...

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie cos takiego:
    Nadejście przesyłki 2016-07-03 19:30 WER Zabrze
    Zatrzymanie przez urząd celny 2016-07-05 10:29 International Postal System

    i nic się nie rusza od wtorku.. myślicie, żeby tam zadzwonić? tylko pytanie czy ich nie wkurzę i po złości mi to cło rzucą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo tylko że od 2016-07-06 (Zatrzymanie przez urząd celny). Zazwyczaj tego samego dnia albo zwalniają albo idzie na cło, a w tym przypadku status się nie zmienia od kilku dni. Dziwne.

      Usuń
  17. Moja paczka nadana w Warszawie (księgarnia internetowa) została najpierw wysłana do WER Warszawa, a następnie właśnie WER Zabrze. Co śmieszniejsze mieszkam w Piasecznie 20km od Warszawy. Obecnie moja paczka jest ode mnie dalej niż była wtedy kiedy została jedynie nadana.. Zawiodłam się na Poczcie Polskiej, jeżeli ma to coś wspólnego z weekendowym Szczytem NATO, to mogliby chociażby dać jakąś informację, a nie teraz człowiek zastanawia się czemu jego paczka została wysłana na drugi koniec Polski..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadejście przesyłki 2016-06-13 07:33 WER Warszawa
    Zatrzymanie przez urząd celny 2016-06-24 07:12 International Postal System
    Zatrzymanie przesyłki w cle 2016-06-25 11:18 International Postal System

    To jakiś skandal żeby przez miesiąc nic się nie działo!!!! Hańba PP

    OdpowiedzUsuń
  19. hej mam tak samo
    czy komukolwiek sie udalo dodzwonic na PP w zabrzu w ciagu nie wiem tygodnia? dzownie tam juz kilka dni i nic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodzwonić nie ale na maila wysłanego w piątek odpowiedzieli we wtorek

      Usuń
  20. siemanko nie mam listu już od tygodnia, czy moge tam pojechać osobiście i to oderbać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 32 370 53 40 - zadzwoń pod ten numer i wszystkiego się dowiesz , pan poda Ci numer magazynowy który jest w tym liście i listę potrzebnych dokumentów :)

      Usuń
  21. Żaden z numerów nie odpowiada... jedyny numer , który odpowiada i można uzyskać informacje odnośnie numeru księgi magazynowej to 32 370 53 40 jest tam bardzo miły pan , który udzieli wszelkich informacji . Ja czekam na list od 19 lipca , dzisiaj 22 i go nie dostałam więc zadzwoniłam pod x numerów i wreszcie pod tym ktoś odebrał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pod tym numerem nie ma szans otrzymania informacji o przesyłce !! to jest odział celny, a problem leży po stornie PP !!! więc Klaudia nie wprowadzaj ludzi w błąd

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. W zeszłym roku trzymali moją paczkę od 12 listopada aż do 22 grudnia więc nic mnie już nie zdziwi (do Polski z USA dotarła w trzy dni, resztę przeleżała w UC). Obecnie również trafiła tam moja przesyłka, na żaden z 5 podanych numerów nie ma możliwości się dodzwonić niestety.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie. mam to samo, a moja przesyłka zawiera zwierze co jest widoczne na przesyłce. Jak zrobic z nimi porzadek? Jeśli do jutra zwierzak nie dojdzie po prostu zginie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłanie zwierząt drogą pocztową jest zabronione!!

      Usuń
  26. Zatrzymali mi paczuszke do cła i po wiem przestraszony byłem po tym co tu wyczytałem no ale zadzwoniłem 32 370 55 30 jakie miłe było moje rozczarowanie jak odebrała bardzo mila pani która we wszystkim mi grzecznie pomogła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja czekam na jakiś znak od dwóch miesięcy przesyłka w wer zabrze jest od 8.09.2016 porażka . Wielokrotnie próby dzwonienia narazie bez skutku . E-mail oczywiscie wysłany .

    OdpowiedzUsuń
  28. Żaden nr nie odpowiada. Mail wysłany w poniedziałek. Zero potwierdzenia ze strony PP. Pozostaje mi czekać aż mości szanowna PP się odezwie sama. Dajcie spokój :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszytsko rozumiem, cło procedury, ale co powiecie na to, że WER Zabrze przetrzymuje od tygodnia moją paczkę z Włoch? PACZKĘ Z UNII która nie wymaga oclenia?? Ja mam opłacony priorytet, ale oni sobie muszą zrobić "wyrywkową kontrolę" i przetrzymać towar niewiadomo jak długo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Najgorszy urząd pocztowy.Paczki pocztowe priorytetowe są tak długo dostarczane,że prędze piechotą by doszły.Powinni zlikwidować ten punkt wysyłkowy a wszystkim osobom nie zapłacić ani grosza.Kolejny urząd który pewnie nic nie robi tylko pije kawę i wpieprza pączki.

    OdpowiedzUsuń
  31. W pełni popieram . ale chyba cała poczta polska nadaje się do wymiany, ja mam po raz drugi tą samą 'przygodę' z WER Zabrze-tam nic nie jest lepiej w przeciągu dwóch lat, a jest gorzej. Przetrzymywane są paczki, które dawno powinny być u adresata. Do mnie faktury przychodzą z dwutygodniowym opóżnieniem, już po terminie płatności. Omijajcie pocztę polską z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie coś takiego jak poniżej... cały tydzień minał i dalej cisza. Co robić?

    Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa
    Wysłanie przesyłki 2016-11-27 10:08 SINGAPORE SAL
    Nadejście przesyłki 2016-12-04 20:52 WER Warszawa
    Zatrzymanie przez urząd celny 2016-12-06 14:01 WER Warszawa
    Wysłanie przesyłki 2016-12-06 20:56 WER Warszawa
    Zatrzymanie przez urząd celny 2016-12-07 08:29 International Postal System
    Zwolnienie przesyłki przez urząd celny 2016-12-07 09:09 International Postal System

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Na dodatek po drodze okradli do mnie przesyłkę z Niemiec.
    Jack

    OdpowiedzUsuń
  35. moja paczka też juz 2 tygodnie u nich jest. Krajowa, uzywana rzecz, nic specjalnego, stolik dla dziecka i nie można za chiny sie dodwonić i nic a miała być w 48 h a tam nawet nikt nie raczy odebrać. Jak mam małemu dziecku wytłumaczyć ze obiecane nie równa się dotrzymane bo komuś się nie chce pracować:/ dobrze ze mam kontakty gdzie trzeba jak paczka do końca tygodnia nie dojedzie to pociągnę za sznurki bo to skandal jest jakis

    OdpowiedzUsuń
  36. Najgorszy oddział w Polsce. Ja nie mam pojęcia jak można tak olewać prace. Za co te próżniaki biorą pieniądze. Trzecia paczka jest tam przetrzymywana. Nigdzie tak nie ma tylko w WER ZABRZE. Jakiś koszmar. Zero kontaktu, zero odezwu. Gorzej jak za komuny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Dzieki dziala;) paczka zatrzymana do oclenia, przyjdzie list w ktorym ma wszystko pisac co dalej....

      Usuń
  38. Dobra wiec na nic nie czekacie nie wiem w czym problem LMAO,patrzycie na tracking jak pisze WER ZABRZE wysylacie email ma byc Pesel , invoice i zdjecie konta bankowego z kwota zaplaty za produkt, jak niema odpowiedzi to wszystko jest ok i paczka jest u was za 2 dni, moja jest jeszcze cos ??

    OdpowiedzUsuń
  39. dzwońcie na 32 370-54-26 ten numer nadal dziala.

    OdpowiedzUsuń
  40. data nadania 2017-06-07, w WER Komorniki do 2017-06-07 20:05, wysłane do WER Zabrze i sobie leży od 2017-06-09 01:03 przez cały piątek, sobotę, niedzielę, być może jeszcze poniedziałek. To ma buć kurier 48? Za co się płaci takie ogromne sumy za przesyłkę. Może niedługo nadejdzie czas, że tą zas...ną instytucję szlag trafi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Skandalicze jest zachowanie Państwa kurierów którzy doręczając przesyłkę pod nieobecność adresata nie informują komu ją pozostawili. Inna kwestią jest podawanie numerów telefonów kontaktowych które w praktyce są martwe i nie można nawet zweryfikować komu kurier pozostawił przesyłkę. Dziwie się że taki moloch jeszcze istnieje na rynku. Na pewno już nigdy nie skorzystam z Państwa usług

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak babcię kocham, przecież wyraźnie na górze pisze: "Przypominam, że ta strona nie należy do WER Zabrze ale powstała, żeby zebrać informacje i podyskutować." Wystarczy czytać dokładnie.

      Usuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. PANSTWO z poczty czemu nr do waszych kurierow NIE MA na oddzialach poczt w okreach ktorych oni dzialaja. dzis siede i zeby ustlic nr kuriera do was z mojego reiwwiru stracilem 1h i nadal nie mam tego numeru. sle dpd ups i tego problemu nie ma ,dzwownie na 1 numer i mam namiar u was tego nikt nie wiem , urzad pocztowy chorzow nie zna ,urzad pocztowy obook mnie nie zna- choc kurier smiga za rogiem ich budynku . to jest przeciez jedna firma !!! czy jja za duzo wymgam od was ilu jest takich kurierow w chorzowie 1000? nie moze 5-8 osob co za problem zeby urzedy mialy do nich numer. co do wer to tamm sie nie da dodzwonic albo jak sie da to oni daja inny nr co nikt nie odbiera. p

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. a o co chodzi Nadejście przesyłki?

    OdpowiedzUsuń
  47. Dlaczego przesyłki leżą u Państwa przez cały weekend ?
    Czy nie warto uruchomić nocnej zmiany w niedziele aby na rano w poniedziałek przesyłki dotarły do następnych oddziałów ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałem przelać swoje żale o bezpodstawne przetrzymywanie przesyłki, ale widzę po wypowiedziach, że na WER Zabrze nikt nie panuje nad pracownikami i jest tam po prostu "wolna partyzantka", chociaż cisną się na usta inne słowa.

    OdpowiedzUsuń
  49. EE886053659PL na tą przesylkę czekam a wasz kurier nie dowózl mi jej odnotowal że byla próba doreczenia czekalem na telefon od kuriera o dostawie nawet nie podano orientacyjnej godziny dostawy. A czy był nikt niewie nikt go tu nie zauważył A ja pracuję i iestac mnie na czekanie w domu aż laskawie kurier sie zjawi ostatnio był 4 godziny póżniej niż sie umawial tym razem zawalil mi robote ktorej nie wykonalem bo towar nie dotarł na czas a zaplaciłem za dostawe i mial kurier dzwonić PP hmmm NIEPOLECAM nikomu

    OdpowiedzUsuń
  50. dzwońcie na 32 370-54-26
    To jest jedyny numer który odbiera i można się tam czegokolwiek dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest inny dział, inny budynek. Dzwoniłem. Dowiedziałem się wszystkiego, co już wiedziałem.

      Usuń
  51. Paczka z warszawy wysłana 22 grudnia. w Zabrzu przyjęto ją 23 grudnia o 6.26 Zdaję sobie sprawę że w święta nikt mi jej nie dostarczy 27 te z nikt jej nie dostarczył 28 również więc podjąłem próbę dowiedzenia się kiedy ewentualnie mogę liczyć na dostawę. do wieczora nie udało mi się połączyć z żadnym powyższym numerem ( wiem wiem pracują do 15)Zadzwoniłem więc na infolinię gdzie Pani poinformowała mnie że muszę poczekać bo święta bo nawał pracy 29 rano około 9 w końcu udało mi się dodzwonić przez Urząd celny . Usłyszałem że muszą to sprawdzić. Postanowiłem nie czekać i zadzwoniłem na infolinię . Po około 30 minutach oczekiwania w kolejce na połączenie Pani z którą rozmawiałem przyjęła zgłoszenie ze zdziwieniem że nie zrobiła to osoba rozmawiająca ze mną wieczorem 28. około południa dodzwoniłem się w końcu do WER Zabrze .Pan który dość pretensjonalnym tonem już wiedział o sprawie zapewne poinformowany przez infolinie poinformował mnie że nie umie odnaleźć przesyłki adresowanej do mnie i że muszę czekać. Wieczorem zostałem poinformowany przez Panią z infolinii że jest jej bardzo przykro ale przesyłka zaginęła. Teraz zgodnie z regulaminem ten który wysyłał przesyłkę musi złożyć reklamację. Zapewne poczta ma określoną ilość dni na rozpatrzenie i odpowiedź. Ja zakupując towar wywiązałem się z umowy płacąc za niego . Sprzedawca również wysyłając go. Najprostszym rozwiązaniem było by aby sprzedający oddał pieniądze lub wysłał jeszcze raz zamówiony towar jednak czy o to chodzi. Czy poczta nie należy do instytucji zaufania? Zapewne tak jednak Poczcie Polskiej zaufanie się zdecydowanie nie należy . Zastanawiam się też nad nazwą zwłaszcza nad słowem Polska. "pozdrawiam " pracowników WER Zabrze

    OdpowiedzUsuń
  52. KATEGORYCZNIE NIE POLECAM usług pocztą (niby) Polską.
    W poniedziałek wieczorem została do mnie wysłana przesyłka EXPRESOWA. Dziś jest środa 10.01.2018 godz. 17:01 Oto link do statusu mojej przesyłki : https://zapodaj.net/f5837ff36c947.jpg.html . Dzwoniłem o godzinie 13:20 (szanownie po dwóch godz się udało) Poinformowano mnie że przesyłka zgodnie z statusem jest przygotowana do doręczenia i że kurier jeszcze nie wyjechał :) Jaja po 13 kurier jeszcze nie wyjechał . Minęły kolejne 4 godz. Dzwonię i przedstawiam sytuację , Okazuje się że Kurier w rejon 35 nie zabrał wszystkich przesyłek , ściema na temat być może choroby itp. i czary mary że przesyłka będzie jutro ! Ludzie kochani to są normalne kpiny!!!!! Jest podany do mnie nr. tel. na liście przewozowym JEST TO PRZESYŁKA EXPRESS więc Qur...a pytam pytam czy expresy idą 4 DNI !!! ??? Albo jutro się jeszcze będę użerał z hu....i ???? Bez jaj . NIGDY WIĘCEJ POCZTĄ niby POLSKĄ i basta .

    OdpowiedzUsuń
  53. 2018-01-15 13:28 SINGAPORE SAL
    Przyjęto w Polsce 2018-02-06 14:13 WER Warszawa
    Przesyłka w transporcie 2018-02-06 14:18
    Kontrola celna 2018-02-07 03:44 WER Warszawa
    Wysłanie przesyłki 2018-02-07 16:22 WER Warszawa
    Nadejście 2018-02-07 23:14 WER Zabrze
    Kontrola celna 2018-02-08 08:10 International Postal System
    Kontrola celna 2018-02-08 11:09 International Postal System


    i się nie ruszy!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaja sobie robicie!!! ponad miesiąc moja paczka wisi w wer zabrze. po przejsciu kontroli celnej chyba dostała nóg. SKANDAL! strajkujecie?! weźcie się do sumiennej pracy. Paczka przejezdza pół świata a ginie w zasranym zabrzu - dno!

    OdpowiedzUsuń
  55. Dlaczego paczka priorytetowa /nr 00259007733933397019/
    leży w WER Zabrze od godz.04,25 /piątek-23.03/? Powinna być dostarczona do odbiorcy w piątek jako prezent urodzinowy,Kiedy WER Zabrze zacznie normalnie funkcjonować jak inne WERy?

    OdpowiedzUsuń
  56. moją przesyłkę pocztex kurier 48 przetrzymali w WER Zabrzu dwa dni więc do mnie nie dotrze w 48 godzi ,dodzwoniłam się na nr 323705426 na moje pytanie dlaczego przetrzymali dwa dni otrzymałam odpowiedż pomyłkowo umieszczono w innym miejscu .Ja mogę złożyć tylko skargę ale nadawca może złożyć reklamację ,zadzwoniłam do nadawcy i nadawca złoży reklamację.Poczta zapłaci rekompensatę,

    OdpowiedzUsuń
  57. Wysłanie przesyłki 2018-03-26 18:01 SINGAPORE SAL
    Przyjęto w Polsce 2018-04-06 20:59 WER Warszawa
    Przesyłka w transporcie 2018-04-06 21:04
    Kontrola celna 2018-04-06 23:34 WER Warszawa
    Kontrola celna 2018-04-06 23:35 WER Warszawa
    Wysłanie przesyłki 2018-04-07 12:56 WER Warszawa
    Nadejście 2018-04-07 19:17 WER Zabrze
    Kontrola celna 2018-04-09 09:11 International Postal System
    Kontrola celna 2018-04-09 12:01 International Postal System




    Czy jest na to jakiś sposób bo jeszcze 2 dni i cholery dostanę

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  60. Stara, komunistyczna praktyka. Działy, wydziały, pani Hela na portierni, tylko paczka idzie 4 dni. Ta firma musi upaść a wraz z nią cały ten postkomunistyczny system zarządzania. Jakoś komercyjnym kurierem przesyłka jest następnego dnia i to w podobnej cenie, a tu 4 dni to za mało. Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sama firma do innych lokalizacji potrafi dostarczyć nawet szybciej niż DPD , w Zabrzu w tym tygodniu jakaś tragedia

      Usuń
  61. co tam się dzieje paczka24 leży 36 godzin !

    OdpowiedzUsuń
  62. poprzednia paczka24 leżała tak samo, zróbcie porządek w tym WER !

    OdpowiedzUsuń
  63. Do Kamienia Pom. przez Szczecin paczka24 szła 12godzin , tutaj w Zabrzu jakaś tragedia

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciężko hrabinom odebrać telefon, siedzą i kawki spijaja porazka

    OdpowiedzUsuń
  65. co za k...wy, w pale się nie mieści co oni tam robią, zero kontaktu, gubią paczki, na zbity pysk bym ich powywalał

    OdpowiedzUsuń
  66. ku..a jeba.. zamówiłem rybki paczka nadana 16.07.2018 24h ekspres jest 18.07 a paczka dalej unich!!! co za parodia jeb... za co ku..wa sie placi??!!!ludzie nie wysylajcie nic poczta polska niech to zlikwiduja!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Paczka krajowa Expres24 (smiech na sali) wyslana we wtorek, zatrzymala sie w srode rano w zabrzu i wisi tam sobie, nie da sie dodzwonic, napisalem skarge do ich rzecznika to kazal skladac skarge na formularzu skarg a nie do niego... Paczka dojdzie najwczesniej w poniedzialek, ale rownie dobrze za 3 tygodnie, bo nikt nie wie dlaczego tam stoi, gdzie tak dokladnie stoi i czyt w ogole stoi i nikt nie raczy porozmawiac ze mna :( Ja w kazdym zamowieniu allegro bede wyraznie zaznaczal zeby nie wysylac Poczta.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  69. Moje w zabrzu od tygodnia. 40 min dziennie na infolinii ale i tak nic nikt niewie. Słabo!

    OdpowiedzUsuń
  70. Moja paczka leży tam już tydzień, ciekawy czy w ogóle przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  71. moja paczka status doręczone - paczki nie mam a kuriera numer nikt nie odbiera. dzoniac na WER Zabrze tez jak grochem o sciane.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja mam prośbę jak strajkujecie lub protestujecie to prosze puszczać paczki budżet szybciej zareaguje na brak pieniędzy niz na jakieś postulaty

    OdpowiedzUsuń
  73. Dlaczego moja paczka pzez cały piątek nie ruszyła z Zabrza?

    OdpowiedzUsuń
  74. Moja stoi of srody global express przeszla 30 km od nadania czy kogos paczki rissyly

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem.z czesyochowy kiedy moja paczka wyruszy ze zabrza .

    OdpowiedzUsuń
  76. Paczka 48 h, a w Zabrzu juz od kilku dni, można prosić o jakieś info, co się dzieje??

    OdpowiedzUsuń
  77. Brak słów, Paczkę zamawiałem w środę, i do tej pory cisza, po 1 Przytrzymali paczkę w Zabrzu, po 2 pomylili Miejsca ... ( Sosnowiec z Sławkowem ), pracują tam chyba ludzie ślepi,bezmózgi. A dodzwonić się do Zabrza graniczy z cudem, Tam chyba pracują roboty a nie ludzie. Zamów paczkę przez Pocztę Polską a doręczą ja za Rok, może Dwa .... Brak słów

    OdpowiedzUsuń
  78. Brak słów, paczka idzie do mnie 5 dzień i od 3 dni leży w Zabrzu??Cyrki co tam się kur....dzieje!?????dodam że dodzwonic sie nie idzie...ostatni raz korzystam z usług poczty!

    OdpowiedzUsuń
  79. Paczka trafiła do Zabrza 29,09 i cały czas tam jest.Dzwoniłam półtorej godziny na 7 różnych znalezionych numerów do tej placówki rozmawiałam z konsultantem Poczty Polskiej i wysłałam kilka wiadomości e-mail na mail poczty .E-mail tej placówki wyświetla mi się jako nieistniejący.Dostałam wiadomość ,że nadawca ma złożyć skargę jeżeli dzisiaj 3,10 nie dostanę jej.Ale to jest paczka z drogerii internetowej z kilkoma kosmetykami z Polski.Co mam robić ? Błagam pomóżcie.

    OdpowiedzUsuń
  80. Korzystałem z usług różnych firm doręczycieli paczek ,ale doszedłem do wniosku ,że jednak najsolidniejszą jest jednak "Poczta Polska". Naprawdę nie miałem ani razu kłopotów z opóżnieniami dostarczenia mi przesyłki ,dlatego jestem zdziwiony tak krytycznymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  81. Poczta polska OK,ale nie WER Zabrze.Dziady zasrane stale przetrzymują minimum 24 paczka leży sobie u nich.

    OdpowiedzUsuń
  82. Status przesyłki:z dnia 2018-10-11
    Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa
    Nadanie przesyłki 2018-10-09 17:41 UP Tychy 8
    Wysłanie przesyłki 2018-10-09 18:39 UP Tychy 8
    Nadejście przesyłki 2018-10-09 19:52 UP Tychy 1
    Wysłanie przesyłki 2018-10-09 21:28 UP Tychy 1
    Nadejście przesyłki 2018-10-09 23:50 WER Zabrze
    Wysłanie przesyłki 2018-10-10 22:32 WER Zabrze
    Nadejście przesyłki 2018-10-11 06:58 WER Lisi Ogon

    OdpowiedzUsuń
  83. To że WER Zabrze to czarna dziura to wszyscy wiedzą od dawna tam tak jest od lat...
    Nikt tam nigdy się nie dodzwonił ... itd ...
    Niestety ostatnio cała Poczta Polska kuleje jest coraz gorzej ...
    Paczki giną są miesiącami przetrzymywanie awiza nie są dostarczane całe stado patologii ...
    Niestety klient nie ma wielkiego wyboru (odbierający).

    Już coraz bardziej mówi się ze PP chce WSZYSTKIE paczki zagraniczne VAT-ować i Clić to się zacznie tragedia ... jak dziś już sobie nie radzą i przesyłki są dostarczane po 2 miesiącach to po ich pomyśle przzesyłek nie zobaczymy nawet po pół roku ....
    Robi się coraz weselej...
    Niestety jak sie robi rózne plusy to trzeba obywatela okraść na ++ więc ...

    OdpowiedzUsuń
  84. JEDYNIE TUTAJ (INFOLINIA PP NUMERY PODAJĘ PONIŻEJ) MOŻNA ZŁOŻYĆ INTERWENCJE I W JAKIŚ SPOSÓB RUSZYĆ SPRAWĘ, PO OTRZYMANIU PACZKI NAJBARDZIEJ WKURWIONYM POLECAM ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ:)
    801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)

    (+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale nie wcześniej niż po przekroczeniu przez PP regulaminowego terminu doręczenia. Wcześniej w niczym nie pomogą.

      Usuń
  85. Ta firma to jakaś porażka. czekam na przesyłkę od 14.11.2018 dziś jest 22.11.2018 i nie zapowiada sie na rychłą dostawe niemozna się nigdzie dodzwonić. Do pocztexu dodzwoniłem się dopiero gdy wybrałem opcje prowadzisz firme podpisz umowe odebrali w 30 sec. pozostałe opcje żenada czekałem na połącenie 30 min. i nic. więc po 5 długich godzinach i 30 sec. oczekiwania pani łaskawie wysłała monit do zabrza. No właśnie zabrze temat rzeka państwo w państwie zero odpowiedzialności zero odbierania telefonów najwarzniejsze że pieniążki za wysyłaną paczke wpłynełyna konto. GORĄCO NIE POLECAM TEJ FIRMY ODRADZAM Z KORZYSTANIA POCZTY I POCZTEXU !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Ilcia 28 listopad 2018 już ktorys raz z kolei nie dociera kurier zawozi paczke na poczte glowna gdzie ja musze sama odebrac nie po to place przesylke zeby biegac po pocztach na dodatek niby byl i jest awizo a tak na prawde nikogo nie bylo a awizo jest chyba niewidzialne

    OdpowiedzUsuń
  87. Ilcia zloze skarge gdzie tylko sie da to jest karygodne zeby tak traktowac klientow

    OdpowiedzUsuń
  88. Paczka 48 już 2 dni w tym samym miejscu i jeszcze nie wyruszyła dalej. Właśnie dlatego korzystam z Poczty Polskiej kiedy muszę - czyli rzadko. Okazuje się jednak, że "rzadko" to jeszcze zbyt często. Nie dziwcie się później, że konkurencja Was tak szybko rozkłada na łopatki. Po woli nie macie już czym konkurować z innymi firmami. Może nauczycie się kiedyś odpowiedzialności, terminowości, szanowania klienta - zanim dla Was będzie za późno. Na początek zróbcie porządek właśnie z tym WER. Wymieńcie kogo trzeba aby szło to sprawniej. Te wszystkie komentarze powyżej nie są wyssane z palca. Niech PP zauważy, że aby przynajmniej na tej stronie dodać komentarz trzeba mieć założone do tego konto. Ile więc osób rezygnuje z tego powodu by dać w tym miejscu odpowiedni komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  89. 30 listopada 2018 kurier totalnie olal mnie 3 raz pod rząd to jest karygodne jak traktuja ludzi jak im sie nie chce dostarczac paczek to niech sie zwolnia to trzeba poruszyc tak nie moze byc najgorsza firma przewozowa jaka mialam do tej pory zadnego numeru do kuriera nic czrna magia czlowiek czeka jak debil na paczke tym leniom nawet nie chce sie do skrzynki awiza wrzucic

    OdpowiedzUsuń
  90. Telefonów nikt nie odbiera, moja paczka lata z Zabrza do Wrocławia i z Wrocławia do Zabrza, została nadana 23 listopada priorytetowo. Od nikogo nie można sie niczego dowiedzieć, paranoja, Na paczce jest nr telefonu i jak nie potrafią z nije czegoś rozszyfrować powinni zadzwonić, ŚMIECH NA SALI i Żenada

    OdpowiedzUsuń
  91. Gdzie ta paczka ? Leży w Zabrzu od 12 grudnia. Dzisiaj 17 i cisza.
    Przesyłka nr.00259007738507700271.

    OdpowiedzUsuń
  92. Moja paczka nadana 7 grudnia, tak sobie krąży(jednego dnia miała aż 3kursy) z Bedzina do Zabrza, z Zabrza do Będzina i znów trafiła do Zabrza. Tam sobie lezy juz tydzien!!! Do diabła, za fachową pracę się tam weźcie!To kpina!! Ktoś w koncu z tym porządek zrobić musi!

    OdpowiedzUsuń
  93. Rita Alminaite No item EE714021804PL ,6 were, 5 are one is not.
     

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  95. Gdzie są moje paczki ja się pytam?! Prezentów w te święta nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  96. Drodzy poszkodowani! Chciałbym założyc ogólnopolski pozew na Poczte Polską, a w szczególnosci na WER Zabrze i wreszcie znależc porządny bat na nich i tym nierobom dać popalić,bo dość tego, żeby na przesyłki trzeba czekać nawet miesiącami. Na piechote było by szybciej. Oczekujący

    OdpowiedzUsuń
  97. Poczta i WERy zrobią wszystko żeby odedrzeć Was z kasy i uprzykrzyć życie. Zapłacenie podatku to już za mało. Trzeba jeszcze zniechęcić obywatela żeby następnym razem nie próbował czegoś zamawiać żeby nie dodawać im pracy. Ja już skończyłem. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Lepiej zamawiać z europejskich magazynów chińskich sklepów. Podatek jest już naliczony, a i tak wyjdzie trochę taniej niż ze wszystkimi dodatkowymi opłatami tej żenującej instytucji, która zamiast zająć się przesyłaniem listów i paczek sprzedaje obrazki Janka Pawła II.

    OdpowiedzUsuń
  98. Moja paczka jest u panstwa od 15 grudnia....

    OdpowiedzUsuń
  99. Skandal!!! Przyjechał dzisiaj do mnie kurier z paczką. Ja spałam po nocce a nikogo innego nie było w domu, więc nie miał kto odebrać. Co zrobił "mądry" kurier"? Rzucił mi paczkę na podwórko, po którym biega duży pies!! Niestety z paczki mi niewiele zostało... Brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  100. Dostałam informacje, o awizowanej paczce ( w domu mieszka 10 osób, z czego 5 siedziało na dupie, w tym ja z małym dzieckiem i mąż na zwolnieniu lekarskim). Wszyscy kurierzy i listonosze wiedzą, że zawsze jestem w domu i otwieram drzwi w ciągu 5 sekund. A tu informacja o awizo. Udałam się pod wskazany adres placówki pocztowej, a tam paczki nie ma! Pojechałam następnego dnia i też paczki nie było! Miła pani z poczty sprawdziła przesyłkę i się okazało, że nadal jest w Zabrzu 30 km od mojego domu. To są kpiny za coś się płaci. Do placówki pocztowej łącznie wykonałam 30 km. Nie mogę na czas zrealizować zamówienia dla mojego klienta bo kurierowi nie chciało się ruszyć dupy. Niby przesyłka 24h. Kpiny. Powinni zamknąć ten burdel.

    OdpowiedzUsuń
  101. Moja paczka leży w tej placówce od dwóch dni i nie nam żadnych wiadomości telefonów nie odbierają mają w dupie ludzi nie polecam omijajcie z dala ten syf

    OdpowiedzUsuń
  102. Dodam że mieszkam od Zabrza pół godziny drogi i od 2 dni nie mogą do mnie dojechać syf powinni zamknąć ja najszybciej nie mają szacunku do ludzi

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Jeżeli chodzi o przesyłki, to moje paczki nadaję przy pomocy sprawdzonych firm kurierskich np. DPD. Nigdy nie miałem jeszcze żadnych problemów podczas współpracy z tą firmą. DPD oferuje tanie i szybkie przesyłki krajowe https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd. Bardzo podoba mi się zwłaszcza możliwość pełnego trackingu nadanych przesyłek. Dzięki temu w łatwy sposób mogę dowiedzieć się o statusie mojej paczki.

    OdpowiedzUsuń
  106. Wreszcie po długich oczekiwaniach na odebranie tel infolinii które są głuche ...po nitce do kłębka dotarłam do prawidłowego nr Wer Zabrze gdzie szybko odbierają i są pomocni Wer Zabrze
    32 370 54 26 na przesyłki krajowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Paczka z Austrii lezy w WER Zabrze od 5.09. Nie widnieje w systemie Poczty Polskiej. Do WER nie idzie sie dodzwonic....Ktos wie, jaki przewoznik przejmuje paczki Austrian Post w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
  108. Po kiego ciula wysłaliście przesyłkę do Koszalina skoro była zaadresowana do Częstochowy ? Pięć dni już krąży po Polsce jako polecona ekspresowa ! Jaja sobie robicie ?!

    OdpowiedzUsuń
  109. 24 03 2020 dostaję wiadomość sms aby uzgodnić czas odbioru paczki była godz.12.43. Chcę skontaktować z kurierem ale ten nie odbiera telefonów czynność powtarzam kilka razy ale bez efektu.Dziś zaglądam na emonitoring i okazuje się że paczka została doręczona wczoraj o godzinie 19,49. Dziś dzwonię pod wszystkie dostępne numery wer zabrze ale nikt nie odbiera.

    OdpowiedzUsuń
  110. Katastrofa. 9-ty dzien czekam na krajową przesylkę - i nawet nie mam sie kogo spytac kiedy wreszcie? Emailem orzymuje informacje zachecajace do sledzenia przesylki. Telefony nie odpowiadaja. Moja paczka byla juz w siedmiu miejscach! Mam nadzieję że rynek Was zweryfikuje.

    OdpowiedzUsuń
  111. Jeśli chodzi o mnie to w sumie ja jeszcze nie miałem nigdy okazji używać tych przesyłek kurierskich. W sumie teraz chcę wysłać moją pierwszą paczkę za pobraniem. Jak czytałem na stronie https://www.sendit.pl/blog/w-jaki-sposob-wyslac-paczke-za-pobraniem-cash-on-delivery-jest-bezpieczne-dla-sklepu-i-dla-klienta to jak najbardziej jest to możliwe można to zrobić w prosty sposób.

    OdpowiedzUsuń
  112. Co jest do mnie paczka wysylana,dlugo czekam,telefony nie odbieraja,to co sie dzieje to jest olewanie klientow ,powinni firme zamknac jezeli nie moze sprostac wymoga spoleczenstwa.

    OdpowiedzUsuń
  113. Wprowadzacie ludzi w błąd, adres mailowy werzabrze.doz @katowice.poczta-polska.pl nie istnieje. Właściwy to: doz.zabrze@poczta-polska.pl

    "To jest system pocztowy na hoście smtp.poczta.onet.pl .

    Przepraszam, że muszę Cię poinformować, że Twoja wiadomość nie mogła
    być dostarczone do jednego lub kilku odbiorców. Jest załączony poniżej.

    W celu uzyskania dalszej pomocy, proszę wysłać e-mail do naczelnika poczty.

    Jeśli to zrobisz, dołącz to zgłoszenie problemu. Możesz
    usuń własny tekst z załączonej zwróconej wiadomości.

    system pocztowy

    : host"

    OdpowiedzUsuń
  114. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  115. Jeśli chcesz mieć pewność, że wysłana przez Ciebie paczka szybko i sprawnie dotrze do adresata, skorzystaj z usług https://www.boxfox.pl/. Firma ta doskonale rozumie potrzeby swoich Klientów i współpracuje tylko z renomowanymi firmami kurierskimi.

    OdpowiedzUsuń
  116. Beznadziejna organizacja przesyłek, nie można się dodzwonić, daleko jeszcze Poczcie Polskiej do firm kurierskich, tam przynajmniej można się dodzwonić i odebrać samodzielnie przesyłkę, tutaj - jak w studnię - zero odzewu - na apce tylko widać kiedy dotarło, ale już nie wiadomo kiedy wyjedzie, masssakra, więcej nie wysyłam przesyłek Paczka+, ani żadnych przesyłek ekspresowych.

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Totalna żenada i kpina z tego co tam się wyprawia. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem prędzej do papieża lub prezydenta się dodzwonie. Po Stanach Zjednoczonych paczka szła 4dni trafiła do jeb..ej Poczty polskiej i już ponad 25 dni błądzi. Trzebaby tą lipną firmę zgłosić do UOKiK.

    OdpowiedzUsuń
  119. To jest jakaś porażka dodzwonić się do nich nie idzie a druga sprawa ci kurierzy dokładne nie wiem który to był ze nie potrafi do drzwi podejść siedziałam cały czas w domu a jego nie było najlepiej przesyłkę dać na pocztę bez żadnej informacji dowód na to mam bo mam kamerę że pana kuriera nie było a moja przesyłka została zwrócona. Jak się mu nie chce pracować to niech siedzi w domu brak kompetencji.

    OdpowiedzUsuń
  120. Krajowa paczka dotarła do WER Zabrze w sobotę rano. Do czwartku wieczorem (czyli przez 4 dni robocze) paczka nie zmieniła statusu. Tam gorole czy Hanysy (nie) pracują?

    OdpowiedzUsuń
  121. Przesyłka jest w sortowni w Zabrzu od 10.05.2021 7:34 rano, a kuriera do dzisiaj 14.05.2021 nie widziałem i nie wiem w dalszym ciągu kiedy zobaczę. O kurierze nie mam więc opinii. Telefony WERZabrze nie są odbierane ani nie są zajęte.
    Logistyka firmy kurierskiej Poczty Polskiej SA wygląda tak"
    1-sz porażka- dodzwonienie się na infolinię trwało ok 40 minut (oczekiwanie na ponad 20-tym miejscu), 2-ga porażka - mogą zgłosić interwencję do sortowni w trzy dni robocze, 3-cia porażka - sam mogę zgłosić reklamację która zostanie rozpatrzona w ciągu 30-u dni, 4-porażka-mogę interweniować u sprzedawcy który wysłał przesyłkę wtedy nadawca przechodzi trzy wcześniejsze moje porażki, 5-ta porażka- nie mogę sam odebrać przesyłki z sortowni (ok 30 km od miejsca dostawy) bo dopóki nie jest doręczona to właścicielem opłaconej przeze mnie paczki jest nadawca. Firma kurierska Poczty Polskiej działa gorzej jak w średniowieczu gdy potrafiono wołami sól z Wieliczki na Śląsk przetransportować w kilka dni. Nie polecam korzystania z firmy kurierskiej Poczty Polskiej SA - totalna porażka, skostniały system rodem z PRL-u.
    Rada dla Firmy Kurierskiej Poczty Polskiej: zarejestrować się na Allegro, wykupić pakiet smart i korzystać z damowych dostaw przez Allegro, ale nie korzystać z dostawy kurierskiej Poczty Polskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo :( Moja przesyłka utkwiła w tym samym dniu i żadne telefony nie pomagają... Komus chyba bardzo zależy ale rozje.... Poczte Polską... Taki to typowy przykład państwowego przedsiebiorstwa... za kare do pracy przychodzą i klientów maja w d..e...

      Usuń
  122. Moja paczka trafiła na WER 10 maja o 23:52 i cały czas czekam... :-( Na biuro obsługi dzwoniłem i też dwudziesty w kolejce... W końcu udało mi się dodzwonić i zostało wygenerowane oficjalne zapytanie do WER co z ta paczką - przynajmniej tak mi powiedziała pani w z infolinii. Ja nikogo nie oskarżam, nikogo nie obrażam, ja chce tylko odzyskać moją paczkę! MB napisał: "dopóki nie jest doręczona to właścicielem opłaconej przeze mnie paczki jest nadawca". Skoro to ja jestem nadawcą czy mogę ja odebrać z WER ?! Jeśli tak to czy ktoś mi może powiedzieć jak to zrobić, gdzie dzwonić, pisać?!

    OdpowiedzUsuń
  123. Dramat i żenada do zwolnienia wszyscy wraz z kierownikiem jak sobie nie radzi z ludzmi!

    OdpowiedzUsuń
  124. Przepisy Unii Celnej trzeba oczywiście respektować. Jak już organizuje się transport za granicę, eksport, to często trzeba zainteresować się certyfikatami zgodności. W firmie www.ccrw.pl można tak liczyć na pomoc z tymi w kierunki wschodnie.

    OdpowiedzUsuń
  125. puki będzie państwowe, to będzie dziadostwo! Rekord 5 miesięcy na UC i powinni za to ponieść konsekwencje, bo sprzedawca oddał mi pieniądze zgodnie z obietnicą a wina była tych dziadów zatrudnionych po znajomości z pokolenia na pokolenie i ruchami żółwia z Parkinsonem

    OdpowiedzUsuń
  126. Dzień dobry, chciałem wiedzieć, gdzie jest przesyłka, przez 3 tygodnie nie ma wiadomości i nie ma paczki, jaki jest powód?

    OdpowiedzUsuń
  127. Dzień dobry, chciałem wiedzieć, gdzie jest przesyłka, przez 3 tygodnie nie ma wiadomości i nie ma paczki, jaki jest powód?EL018149206RU

    OdpowiedzUsuń
  128. Jakaś masakra. Totalne ignorowanie klienta. Podany numer do kuriera nieczynny (od kilku godzin poczta głosowa). Na podane numery na stronie nikt nie reaguje, można sobie dzwonic, dzwonić... Dno. Tylko przypadkowo musze skorzystac z "usług", niestety...

    OdpowiedzUsuń
  129. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami. TOTALNA IGNORANCJA. NA PODANE NR TELEFONU NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ A WIĘKSZOŚĆ Z NICH NIE DZIAŁA!!! Moja przesyłka leży od 29.08 na WERze. Kiedy mogę się spodziewać jej dostarczenia?

    OdpowiedzUsuń
  130. Trzy tygodnie temu wyslalem zepsuty laptop do mojego brata do Wroclawia, liczac na to, ze do mojego przyjazdu go naprawi, bo zajmuje sie naprawa komputerow. Przylatuje do Wroclawia dzis wieczorem, laptop dotarl godzine temu. W miedzyczasie wykonalem 5 telefonow do centrum informacyjnego Poczty Polskiej, do WER Zabrze oczywiscie nie mozna soie dodzwonic. Po 3 tygodniach przesylka dotarla do adresata dodatkowo oblozona clem 125 PLN. Na cle byla 10 dni, mimo, ze deklarowalem, ze to zepsuty laptop.
    Jedyny wniosek jaki mi sie nasuwa to unikac jakichkolwiek instytucji panstwowych zarzadzanych przez ta wyjatkowo uzdolniona ekipe. Przesylki przekazywac przez niezalezne od poczty firmy kurierski, jak najmniej miec do czynienia z ta banda nieudacznikow. Zero odpowiedzialnosci, zero organizacji, nieudolne zarzadzanie a przy tym pazernosc. Tfu!!!! Rece opadaja, ale niestety przyklad idzie z gory

    OdpowiedzUsuń
  131. Przez ponad godzinę numery albo są zajęte, albo nikt nie odbiera. Być może jest to infolinia, ale raczej nie dla klientów.

    OdpowiedzUsuń
  132. Dodzwonić się to graniczy z cudem ale taką opinię wystawiłam na ich stronie. Totalna porażka!Przesyłka nadana 07. 02 z Czerwionki Leszczyny i 09.02 była na mojej poczcie w Siemianowicach. NIe została doręczona pod wskazany adres za co zostały pobrane od nadawcy pieniądze. Nie została również awizowana do odbiorcy. Czekałam do 15-ego 02 w oczekiwaniu na kuriera i w rozmowie telefonicznej z p. Kowalczyk,pracownica poczty w Siemianowicach dowiedziałam się, że przesyłka oczekuje na odbiór 16- go 02 w godzinach od 6-ej do 14-ej. Kiedy przyszłam na pocztę to nie mogłam odebrać przesyłki bo padł system komputerowy i nie odbiorę. Zalecono czekać. Kiedy już się doczekałam to okazało się, że przesyłka została zwrócona do WER Zabrze. To są kpiny z klientów, którzy opłacają usługę a WER jej nie dotrzymuje. Waszych kurierów do zwolnienia!!!.Nigdy więcej z waszych usług nie skorzystam i tej sprawy tak nie zostawię. Tak generujecie koszty? jeżeli teraz przesyłka wróci do nadawcy to jeszcze raz zażądacie opłaty?Wasza firma to jakaś porażka, pracownicy niekompetentni.

    OdpowiedzUsuń
  133. Kurier Pocztex KAMIL nie przynosi przesyłek Pisze jedynie SMS że przyniesie,później SMS że odebrać na poczcie Jak ci się nie podoba BIADA CI odeśle do nadawcy i masz kłopot NIE ZADZIERAJ Z KURIEREM KAMILEM BO BĘDZIESZ MIAŁ KŁOPOTY bo żaden przełożony się nim i jego pracą nie interesuje GRUNT ŻE OPŁATA ZA KURIERA A NIE ZWYKŁA PRZESYŁKA klient nie jest tu ważny

    OdpowiedzUsuń
  134. W kwestii wysyłek koniecznie trzeba wspomnieć o kwestii pakowania. Najlepiej jest wykorzystywać do tego porządne taśmy pakowe i można takie znaleźć w ofercie producenta https://tcmservice.pl/pl/tasmy-pakowe . One się bardzo dobrze sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  135. Moim zdaniem korzystając z usług kurierskich, nie musisz wychodzić z domu ani biura, aby dostarczyć przesyłkę, dlatego mogę Wam polecić porady w artykule na stronie - https://chwilrank.pl/nadawanie-przesylki-paletowej-jak-sie-dobrze-zorganizowac/ . Jakie Wy macie zdanie w tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  136. Zamknąć toto w cholerę,zdelegalizować,zaorać i przyklepać,za co oni biorą pieniądze skoro nie ma z nimi kontaktu??

    OdpowiedzUsuń